LuffifilmsCrew Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 En personlig film som i grunden handlar om att alla människor har en bristningsgräns. Om ni inte får upp några undertexter så klicka på CC. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Bra film, men det kan vara mycket mindre oskärpa i den. man tröttnar ganska snabbt på att varje tagning är ur fokus, i fokus och sedan ur. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuffifilmsCrew Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 Absolut, dock ville jag försöka spegla den sega och uppgivna känsla som jag tror att han känner. Jag hade även väldigt få intressanta klipp och var alltså tvungen att göra lite på detta sätt, någon idé på vad jag kunde ha gjort istället? Tack för din kritik! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Lite dumt att man inte kan se den... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts