Carl Johan Hasselrot Posted August 2, 2011 Posted August 2, 2011 Hej! Jag kanske är på helt fel forum när jag skriver detta men som rubriken följer så letar jag motion graphics företag i Sverige. Någon som vet någon bra sida där man kan hitta en lista med företag? Ni kanske till och med känner till något företag som ni vet är bra? :) Detta skulle uppskattas jättemycket! :) //CJ 0 Quote
Jonn Posted August 2, 2011 Posted August 2, 2011 Hej! Jag kanske är på helt fel forum när jag skriver detta men som rubriken följer så letar jag motion graphics företag i Sverige. Någon som vet någon bra sida där man kan hitta en lista med företag? Ni kanske till och med känner till något företag som ni vet är bra? :) Detta skulle uppskattas jättemycket! :) //CJ vad exakt är det du behöver hjälp med? Jag är illustratör/animatör och jobbar en del i After effects... 0 Quote
TheMajk Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 vad exakt är det du behöver hjälp med? Jag är illustratör/animatör och jobbar en del i After effects... Från hans Vimeo-profil: "Graduated from Hyper Island 2011. At the moment im looking for an internship!" Så jag gissar på att han vill ha en kontaktlista med företag att söka jobb/praktik hos... (OT: I know, sorry att jag inte kan hjälpa till bättre) 0 Quote
Recommended Posts