Gå till innehåll

På jakt efter Motion Graphics företag


Recommended Posts

Hej!

 

Jag kanske är på helt fel forum när jag skriver detta men som rubriken följer så letar jag motion graphics företag i Sverige. Någon som vet någon bra sida där man kan hitta en lista med företag? Ni kanske till och med känner till något företag som ni vet är bra? :)

 

Detta skulle uppskattas jättemycket! :)

 

//CJ

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej!

 

Jag kanske är på helt fel forum när jag skriver detta men som rubriken följer så letar jag motion graphics företag i Sverige. Någon som vet någon bra sida där man kan hitta en lista med företag? Ni kanske till och med känner till något företag som ni vet är bra? :)

 

Detta skulle uppskattas jättemycket! :)

 

//CJ

 

vad exakt är det du behöver hjälp med? Jag är illustratör/animatör och jobbar en del i After effects...

Länk till kommentar
Share on other sites

vad exakt är det du behöver hjälp med? Jag är illustratör/animatör och jobbar en del i After effects...

 

Från hans Vimeo-profil:

"Graduated from Hyper Island 2011. At the moment im looking for an internship!"

 

Så jag gissar på att han vill ha en kontaktlista med företag att söka jobb/praktik hos...

 

(OT: I know, sorry att jag inte kan hjälpa till bättre)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...