najje Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Måste införskaffa mig en ny laptop nu. Reser mycket och vill ha en med väldigt bra batteritid. Mycket photoshop och hd redigering. Kollade först på de nya macbooks men en datorexpert sa att jag får bättre prestanda till halva priset i en pc. Någon som har något tips och gärna använder datorn själv. Den ska vara max 15 tum. Batteritiden ska vara minst 5-6 timmar. Och den ska användas till ovan nämnda aktiviteter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Tveksamt om du hittar en som klarar 5-6 timmars "hårt" Photoshoppande och HD-redigering = Köp ett extra batteri. Prisjakt har en rätt bra sökfunktion för att sortera ut vad man vill ha. Asus har ett gäng olika, likså HP. Jag skulle personligen hålla mig långt borta från Acer... //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts