Liten apa Postad 10 maj 2011 Postad 10 maj 2011 Är lite fundersam här. Nästa vecka ska jag till Sundbybergs fhsk för en intervju till deras filmlinje. I samband med det ska man också göra ett praktiskt prov som "tar ett par timmar". Någon som vet hur detta brukar gå till? Handlar det om att spela in en kortfilm på plats? Eller bara om redigering? Sen kan jag ju passa på och fråga en annan sak – någon som har koll på hur skolan egentligen är? Är undervisningen seriös? Eller är det bara skit? ;) 0 Citera
Chillaxe Postad 11 maj 2015 Postad 11 maj 2015 Jag ska själv precis på den här intervjun och jag har exakt samma fundering som du hade, så jag tänkte om du kanske kan hjälpa mig nu istället? :) 0 Citera
Geezon Postad 13 maj 2015 Postad 13 maj 2015 Chillaxe, hur tycker du att det gick det för dig? Jag var oxå där 11/5, vi sågs nog.. 0 Citera
Idonotwhisperinyourear Postad 2 maj 2017 Postad 2 maj 2017 Skall dit nu senare i maj, jävligt nyfiken på vad det praktiska provet är. Nån som kan ge mig en strimma ljus över dunklet? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.