Pace Postad 24 april 2011 Postad 24 april 2011 En användare har problem att surfa på forumet med iPhone (oberoende av app). För att utesluta nätverksproblem skulle jag vilja fråga om någon mer har problem med det? (Paradoxen med att man inte kommer in på forumet undviks lättast genom att sätta sig vid en stationär dator, som jag hoppas några av er har kvar. ;)) 0 Citera
transistor_tom Postad 24 april 2011 Postad 24 april 2011 För att förtydliga. När jag knappar in voodoofilm.org och trycker mig vidare till forumet så funkar allt fint. Det är länkarna till forumet som du/@voodoofilm twittrar som inte går att öppna :) 0 Citera
Pace Postad 24 april 2011 Författare Postad 24 april 2011 Jaha, då är det en helt annan historia. Då är det snarare omdirigeringen från bit.ly som är problemet. (Denna länk ger exempelvis senaste inlägget i denna tråd: http://bit.ly/eKZo0N) Då kan jag inte göra så mycket annat än att lägga över ansvaret på hur iPhones hanterare omdirigeringar, för det kan inte jag styra... 0 Citera
transistor_tom Postad 24 april 2011 Postad 24 april 2011 jag misstänkte något sådant men har näst intill noll kunskap om den typen av teknik 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.