P-G Postad 2 april 2011 Postad 2 april 2011 I Poliser 112 så är det massa sköna blåljus som fadas in i klippen efter reklam mm. Jag skulle vilja få till en liknande effekt i ett projekt jag jobbar i. Hur bär jag mig åt och har ni några andra tips på sköna transissions mellan klipp. Jag har ibland sett transissions som ser ut som överexponerad film typ mellan klipp. Jag tror att det är en videosnutt som fadas upp och ner mellan klippen men jag är inte helt säker. Jag kör CS5. Alla tips mottages tacksamt. Länk till filmklippet http://www.tv4play.se/dokumentarer/112_-_poliser?title=112_-_poliser_del_6&videoid=1545871 0 Citera
P-G Postad 7 april 2011 Författare Postad 7 april 2011 Är det ingen som vet eller har nån bra länk? 0 Citera
tomgrejs Postad 7 april 2011 Postad 7 april 2011 jag hade gjort nått sånt här: färgade layers i vitt och blått. maska lite, adjustmentlayers med lite curves, glow, och kanske någon expression, blada ihop på snyggt sätt med add kanske. rendera med alfakanal. klart. 0 Citera
AndTuts Postad 8 april 2011 Postad 8 april 2011 Länken har liksom gått ut, kan inte titta. En fråga till, AE? /Erik 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.