mvincent Postad 14 februari 2011 Postad 14 februari 2011 jag behöver en ganska speciell rekvisita som finns med i den nyaste 3 reklamen, en hjälm med LED lampor som kan visa t.ex: en min tacksam för all hjälp jag kan få 0 Citera
mvincent Postad 15 februari 2011 Författare Postad 15 februari 2011 http://www.tre.se/Privat/Avdelningen-for-nojdare-kunder/#0 video nr.2 sekunderna 23-25 0 Citera
Fürni Postad 15 februari 2011 Postad 15 februari 2011 Det där ser ut som om det är trackat och pålagt i post. :) Men om du nu prompt skall ha en IRL-version så är det LCD och inte någon slags LED-display som vi talar om. Sök igenom "Gör det själv"-forumet på hur folk har byggt riggar med monitorer, så får du en aning om hur man kan sätta små LCD-skärmar i användning. Hjälmen i fråga är en svetshjälm (a.k.a. svetsvisir). 0 Citera
malsum Postad 18 februari 2011 Postad 18 februari 2011 Kollade på filmen och kan bara hålla med furni - Det är en svetskåpa som man moddat om lite grand och satt trackingpoints på en yta i fronten. Sedan har "skärmen" lagts in digitalt i post. Skulle inte vara omöjligt att bygga en fungerande på riktigt, men det lär inte bli billigt ;-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.