filip-blom Postad 29 januari 2011 Postad 29 januari 2011 Hallå hejsan! Nu är det så att jag inte vet vart jag ska lägga detta ämne så det blir här i videoredigering då det jag undrar om kommer vara till min redigering senare fram! Det är så att jag sitter och funderar på ifall jag ska beställa hem Action Essentials 2 från Videocopilot till mina små hobbyfilmer! Men det som gör mig lite fundersam är hur mycket extra man kommer få lägga ut utöver det vanliga priset på cirka 650 kr som den kostar? Är det ngn som har erfarenhet utav köp från USA som skulle vilja dela med sig utav det dem fått uppleva? MVH Fille! 0 Citera
GutteG Postad 30 januari 2011 Postad 30 januari 2011 Tullverket har en bra sida för att räkna ut det. Här finns allmän info och på den här sidan kan du fylla i dina uppgifter för att räkna ut vad totalkostnaden blir Fick ett paket från icke-EU-land innan jul som fastnade i tullen. Var tullfria varor, men fick betala 25%moms +90kr i avgift till Posten. 0 Citera
filip-blom Postad 30 januari 2011 Författare Postad 30 januari 2011 Var tullfria varor, men fick betala 25%moms +90kr i avgift till Posten. Men det var ju inte allt för farligt. Trodde det skulle vara betydligt mer :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.