trancedanne Postad 10 januari 2005 Postad 10 januari 2005 Tjenare, går på medialinjen och håller på med APU just nu dvs att vi ska praktisera i 8 veckor. Jag skulle gärna vilja hålla på med något som har med film att göra, typ att vara med under någon filminspelning eller något liknande. Är mest intresserad regissörs tekniken.. Någon som vet vart man ska bege sig av och fråga? Skulle va jäkligt tacksamm om ni svarade :) Mvh Danne 0 Citera
Alexandra Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 En vän till mig gick via SVT när han sökte praktik inom film. Dom brukar ha många projekt igång samtidigt och är oftast väldigt samarbetsvilliga. Så prova att ta kontakt med dom! Annars kan du alltid kontakta små filmbolag runt om i sverige. Det finns många, men jag kan dock inte säga hur pass sugna dom är på att ta in praktikanter. 0 Citera
trancedanne Postad 24 januari 2005 Författare Postad 24 januari 2005 tack för den listan! : D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.