Anders82 Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 Vi ska spela in några idee'r på film. Jag är ute efter hyffsad bildkvalitet (dvs ingenting fancy schmancy men inte distraherande uselt) och god ljudupptagning. 0 Quote
Anders82 Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 4000 är väl maxpris jag kan tänka mig att betala. en väldigt billig kamera + någon slags billig lösning som ger hyffsad ljudupptagning är också intressant. Vi ska exempelvis spela in i ett gym, kontorslokaler, en bar, utomhus när det snöar och vid ett köksbord. 0 Quote
Mattihp Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Till det priset så är det väldigt svårt att få tag på en kamera med ljudingång. Ta en titt via prisjakt.se med kriterierna att den skall kosta 4000kr och under plus att den skall ha ljudingång, så vet du om det öht finns NYA kameror som kan sköta det. Ett bra alternativ annars är att se över vad det finns för begagnade kameror som kan vara bra alternativ. 0 Quote
Recommended Posts