Gå till innehåll

Var tog ljudet vägen?


jessie_kaka

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har använt mig mycket utav pinnacle 11 men bara hemma-amatör-mässigt. Är egentligen inte så haj på datorer och tappar verkligen tålamodet när det inte går som jag vill =P Skulle någon lite duktigare kunna hjälpa mig?

 

För en tid sen när jag satt och håll på en film la jag in en låt som jag hade på datorn. Det har jag gjort i alla filmer så det var inga konstigheter, men helt plötsligt kom det inget ljud mera! Jag har startat om, letat precis överallt i ljudniställning och allt men kan abslolut inte komma på vad det är för fel!

 

Musiken "spelar", frekvenserna rör sig, men det spelar ingen roll hur högt eller lågt jag har på.. Kan nån hjälpa mig och förklara hur inställningarna ska vara för någonting måste jag ju ha tryckt på, kommit emot, eller nåt.. Jag fattar inte och det är irriterande för hittar jag inte felet får jag köpa ett nytt program eller nåt....?

 

MVH Jessica

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kan tillägga att jag lägger in foton och sedan musik till, men även ljudet från inspelade filmer (från videokameran) är tyst. Jag måste kommit åt nån typ av mute-inställning, men jag har letat och testat allt jag kan komma på. Inget annat problem med ljudet på datorn, bara i pinnacle.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...