strumpan007 Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 hur gör man en skärmdump från en film så jag kan lägga in den i photoshop? 0 Quote
Hane Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 Oavsett vilket program du använder så borde du ju kunna spela upp klippet på fullskärm i någon mediaspelare och sedan skärmdumpa "Prt Scr". Sen kan du ju bara klistra in det i photoshop.. Om du vill deinterlace:a och så så beror det nog lite på vilket program du använder. 0 Quote
street Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 hmm jag har vart med om det där problemet.. när jag försöker ta skärmdumpar från tex quicktime eller media player så när jag lägger in dem i photoshop sen så blir det bara svart där filmen ska vara. I quicktime så går det därimot att exportera frames i programmet. 0 Quote
Santafantasma Posted December 23, 2004 Posted December 23, 2004 om du har ett redigeringsprogram så kan du ju exportera frames.... 0 Quote
Recommended Posts