Mattias Olsson Postad 20 juli 2010 Postad 20 juli 2010 Om jag filmat något med min EX1 och kopierar filerna över till min PC med Sonys clipbrowser så får jag det vanliga mappsystemet med klippets serienummer etc, och inuti det MP4-filen och diverse andra hjälpfiler. Så långt funkar allt, men dessa mappar verkar inte tåla att man använder t ex Winrar och komprimerar dem, för att sedan packa upp. Då säger Premiere att det är ett okänt filformat. Några gånger har jag laddat upp mapparna på en server, och även då kan samma felmeddelande uppstå, utan att jag komprimerat någonting. Jag ser ingen röd tråd i dessa problem. Ibland fungerar klippen, ibland inte. Är det någon som vet vad felet är? Trodde först felet var att jag kopierade via den vanliga Utforskaren, men många gånger har även det fungerat utan problem. 0 Citera
Max_H Postad 27 juli 2010 Postad 27 juli 2010 1. Du behåller mappstrukturen helt intakt? 2. Har du senaste versionen av Sonys clipbrowser (det fanns en bugg som ställde till det i en version)? //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.