Moiraine Posted February 3, 2003 Share Posted February 3, 2003 Tänkte investera i Final Cut Express. Det är ju inte som att jag har råd med Pro-versionen. Någon som redan har hunnit skaffa den och vet huruvida den faktiskt är så bra som det sägs? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin Posted February 19, 2003 Share Posted February 19, 2003 Tyvärr inte, men när man kollar specen så verkar den ha det mest man kan önska. Ryktet om dess förträfflighet sprids i branchen. Den mest avgörande skillnaden vad jag kan se är att man inte kan arbeta med loggade tidskoder och batcha materiallet som man kan i Final Cut Pro 3 m.h.a. OfflineRT (ett inbyggt format som är det första offline-formatet särskilt för DV). Men det tycker jag inte är ett tillräckligt tungt vägande själ för att inte köpa Express varianten, det känns som man får grymt mycket för pengarna! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted February 22, 2003 Author Share Posted February 22, 2003 Låter alldeles utmärkt. Ska ju mest ha den i "amatörsyfte" så Pro behövs inte egentligen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts