Mattias Olsson Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 Beklagar om detta ämne varit uppe tidigare, hinner inte scrolla igenom allt just nu. Min fråga är om det finns ett bra sätta att importera alla MP4-klipp man får från EX1:an i ett svep - in till Premiere. Som det är nu måste man ju bläddra sig fram genom varenda mapp och importera ett klipp i sänder. Eller finns det ett sätt att sammanfoga flera mindre klipp i kameran? Har för mig att man ska kunna dela upp stora klipp i mindre delar, det kanske går att göra det omvända? Tackar på förhand för hjälpen! /Mattias 0 Citera
Rogge Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 Min fråga är om det finns ett bra sätta att importera alla MP4-klipp man får från EX1:an i ett svep - in till Premiere. Som det är nu måste man ju bläddra sig fram genom varenda mapp och importera ett klipp i sänder. 1. File > Import 2. Välj mappen där klippen ligger 3. Klicka på Import Folder Resultat: Alla klipp i mappen importeras på en gång. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.