elaka kramar Postad 29 mars 2010 Postad 29 mars 2010 Hej, vet inte om jag postar på rätt plats. Har gjort en film och lagt ut den på youtube med manuset på vår kanal. ta en titt =) http://www.youtube.com/watch?v=MVcQkzxsmng 0 Citera
Hebron Postad 30 mars 2010 Postad 30 mars 2010 Eftersom du länkar till en film så ska du lägga upp den under fliken "kolla min film" men eftersom du ber folk att titta på manuset så borde du lägga upp det här. gör om, gör rätt. 0 Citera
WingDing Postad 31 mars 2010 Postad 31 mars 2010 Hej, vet inte om jag postar på rätt plats. Eftersom du länkar till en film så ska du lägga upp den under fliken "kolla min film" men eftersom du ber folk att titta på manuset så borde du lägga upp det här. gör om, gör rätt. Såja, Hebron lugn och fin :p 0 Citera
Hebron Postad 31 mars 2010 Postad 31 mars 2010 Jag var inte så seriös som det verkade men man måste kunna ställa lite krav ibland känner jag :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.