Shelly Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Råkade ta bort "mest besökta" från toolbaren, är det någon som vet hur man får tillbaka den? 0 Quote
Pace Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 1. Högerklicka på toolbaren. 2. Välj "New bookmark". 3. Skriv in följande: [noparse]Name: Most Visited Location: place:queryType=0&sort=8&maxResults=10[/noparse] Referens: Accidentally deleted Most Visited from Bookmark toolbar 0 Quote
Shelly Posted February 15, 2010 Author Posted February 15, 2010 "Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas eftersom protokollet (place) inte är associerat med något program" det verkar inte vara helt samma knapp som tidigare... så typiskt mig att råka plocka bort min favoritknapp! 0 Quote
Pace Posted February 15, 2010 Posted February 15, 2010 Märkligt, nu slutade det att fungera för mig också... Dock råkade jag av misstag göra så att det fungerade: ;) 1. Gör som ovan. 2. Gå in i Bookmarks > Organize Bookmarks. 3. Högerklicka på "Most visited"-bokmärket du precis skapade och välj Copy. 4. Högerklicka igen någonstans och välj Paste. Det där fungerade för mig. 0 Quote
Shelly Posted February 15, 2010 Author Posted February 15, 2010 Åh! Det fungerade, tackar!! Som tack för hjälpen. http://www.countryliving.com/cm/countryliving/images/flowers-tin-pail-htours0506-de.jpg 0 Quote
Recommended Posts