UngeherrPeter Posted January 27, 2003 Posted January 27, 2003 Hallå, är det någon som har ett fantastiskt tips på ett morphprogram eller en morphplug till combustion eller after effects?? Den får gärna vara gratis och gå att ladda ner! Håll i hatten och tack skall ni ha! 0 Quote
sluten_cell_nr13 Posted January 28, 2003 Posted January 28, 2003 Efter en snabb sökning på google hittade jag bakhter.com som hade en hel massa länkar. Bläddra ner till Video Sofware och så finns det morphing tools samt plug-ins. Kanske hittar du något där... 0 Quote
UngeherrPeter Posted January 29, 2003 Author Posted January 29, 2003 Man tackar! Hittade nån slags morpheus morph som var ok, den hackar lite men jag tror att jag står ut. Kanske finns nån slgs inställningsmöjligheter så det ordnar sig.. Håll i hatten! 0 Quote
nicke Posted January 31, 2003 Posted January 31, 2003 Själv diggar jag winmorph! Gå in på google och sök efter det så hittar du det enkelt. 0 Quote
Recommended Posts