Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det någon här som har någon cool filmsnutt som jag kan få musiksätta?

Syftet för min del är att kunna presentera min musik på ett bra sätt - som den är tänkt, till rörlig bild. På webben t.ex.

Postad

Jag har lyssnat igenom era låtar på matton. Tycker det finns mycket bra, funderade på om några av låtarna eventuellt skulle passa till min dokumentär. De var bra men man vet ju aldrig hur det ser ut med bilden. Låtarna jag gillade var homicide, relaxx och thrill. Provade och ladda ner dom men funkade inte, rutan var bara vit när jag jag tryckte på ladda ner knappen.

Vad har du för typ av rättigheter till dessa klipp? Jag har tyvärr 0-budget till mina filmer.

Postad
Jag har lyssnat igenom era låtar på matton. Tycker det finns mycket bra, funderade på om några av låtarna eventuellt skulle passa till min dokumentär. De var bra men man vet ju aldrig hur det ser ut med bilden. Låtarna jag gillade var homicide, relaxx och thrill. Provade och ladda ner dom men funkade inte, rutan var bara vit när jag jag tryckte på ladda ner knappen.

Vad har du för typ av rättigheter till dessa klipp? Jag har tyvärr 0-budget till mina filmer.

Kan du maila mej på maxxwhyte@gmail.com så kan vi snacka vidare?

Eftersom Customtunes (jag + kompanjon) är upphovsmän så gör vi som vi vill. Vore kul att se nåt klipp från dokumentären. Maila mej!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...