mzreklam Postad 1 januari 2010 Postad 1 januari 2010 När jag har imgfiler så kan inte min Tvix spela dessa, men när jag i mac dubbelklicpå en imgfil så blir det en video ts mapp och då funkar det, men i pc kan jag inte få imgfilen till en videomapp. Hur gör jag detta? 0 Citera
Hummel Postad 2 januari 2010 Postad 2 januari 2010 Är det ett annat namn på en .iso bara? I så fall byter du extension bara så fungerar det om inte får du konvertera till något som tvix hanterar. 0 Citera
mzreklam Postad 2 januari 2010 Författare Postad 2 januari 2010 Är det ett annat namn på en .iso bara? I så fall byter du extension bara så fungerar det om inte får du konvertera till något som tvix hanterar. Jag vill bara kunna göra en videomapp av imgfilen som jag gör utan problem i macen, men det måste ju vara lika enkelt i pc eller hur+ 0 Citera
jnse Postad 2 januari 2010 Postad 2 januari 2010 Mounta skivan i ex Daemon tools, då kommer den upp som en virtuell DVD. Sen är det bara att kopiera filerna i video_ts mappen (eller hela mappen) dit du vill ha dom. Lite-version av Daemon tools är gratis http://www.daemon-tools.cc/eng/home 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.