MulleTr Postad 16 december 2009 Postad 16 december 2009 Hej! För ett tag sen började jag och min kompis med filmande men vi använde bara min kompis kamera. Och nu har jag själv tänkt mig att skaffa en bra videokamera. Själv vet jag ingenting om vad som är bra/dåligt med en kamera och hoppas att någon här kunde ge mig lite tips till vilken kamera jag borde köpa. Jag vill köpa en hyffsad bra kamera för en amatör som mig men ändå en bra och prisvärd som jag kan ha i några år. Maxpris får vara ca 5 000;- Tack på förhand!! :D 0 Citera
Pehrbau Postad 17 december 2009 Postad 17 december 2009 Det är väldigt svårt att ge någon specifik rekommendation. Jag tycker att du skall gå igenom några olika modeller i din prisklass och sedan läsa recensioner. För att hitta sådana kan du ju alltid söka på Google och specificera model och test resultat. T ex Pricerunner som också brukar ha länkar till test protokoll. 0 Citera
MulleTr Postad 17 december 2009 Författare Postad 17 december 2009 ahh okej :) ska leta, tacktack 0 Citera
Little Fox Postad 3 januari 2010 Postad 3 januari 2010 Sony dcr sx 30! 1999kr på elgiganten med 4 gig ram :D:D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.