Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå alla!

Här är ett litet klipp jag compat ihop och vill höra lite vad ni tycker?

Det jag gjort är att jag trackat på en helt vanlig bild på en klocka och även fått den att ticka med sekundvisaren. Även lagt den dubbelt för att den ska se ut som den vore i 3D.

Jag är ganska ny inom comp, gjorde den i gundkursen av compositing. Har pluggat det nu sedan augusti på IAA tekniska högskolan och känner redan att jag lärt mig otroligt mycket.

Så om det är någon som vill jobba med compositing eller 3D i framtiden precis som jag så rekomenderar jag skolan starkt! Dom som lär ut är personer som redan jobbar ute i branchen.

Men till min fråga, vad tycker ni? :)

Postad

ser bra ut med tanke på din nivå.

ser lite "animerad" ut jämfört med övriga bilden. för en realistisk look hade jag inte låtit klockan växa fram samt lagt glas framför uret o speglar motsatt vägg. eller för den orealistiska looken någon slags hologram-effekt. att klockan vistats fritt i luften en bit ut o varit lite genomskinlig. typ att bara visare och siffror hade synts.

men som sagt, ser bra ut med tanke på din nivå :P keep up!

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...