Raw Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Rubriken säger nog det mesta ;) Men jag funderade på hur det kommer fungera nu när CS5 endast släpps i 64-bit version. Just nu sitter jag med en 32-bit dator men jag ska byta till 64-bit system inom kort. (Jag tror inte det finns någon speciellt installerad 64-bit version för CS4 så jag behöver nog inte ändra någor i programmet där va? Hursomhelst, det hade varit skönt att slippa köpa CS5 som i ett helt nytt paket utan jag uppgraderar hellre (sparar brutalt med kronor på det :) ) /Patrik 0 Citera
Max_H Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Du kan alltid uppgradera från 3 versioner bakåt. Sitter du med studentversion finns det (tyvärr) inga studentuppgraderingar. Studentbox kan du dock uppgradera till en vanlig licens. CS4 kan köras i Vista 64 eller Win 7 64. Samma kommer att gälla för nästa version (när den nu kommer). //Max 0 Citera
Raw Postad 19 november 2009 Författare Postad 19 november 2009 ah, det är precis vad jag gör :( Aja, man kanske får köpa CS5 igen med Studentkortet, det är ju trotsallt inte så jättedyrt eftersom vi får 80% rabatt :bire 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.