Gå till innehåll

Adobe: Kommer man kunna uppgradera från CS4 till CS5?

Recommended Posts

Postad

Rubriken säger nog det mesta ;) Men jag funderade på hur det kommer fungera nu när CS5 endast släpps i 64-bit version.

Just nu sitter jag med en 32-bit dator men jag ska byta till 64-bit system inom kort. (Jag tror inte det finns någon speciellt installerad 64-bit version för CS4 så jag behöver nog inte ändra någor i programmet där va?

Hursomhelst, det hade varit skönt att slippa köpa CS5 som i ett helt nytt paket utan jag uppgraderar hellre (sparar brutalt med kronor på det :) )

/Patrik

Postad

Du kan alltid uppgradera från 3 versioner bakåt.

Sitter du med studentversion finns det (tyvärr) inga studentuppgraderingar. Studentbox kan du dock uppgradera till en vanlig licens.

CS4 kan köras i Vista 64 eller Win 7 64. Samma kommer att gälla för nästa version (när den nu kommer).

//Max

Postad

ah, det är precis vad jag gör :(

Aja, man kanske får köpa CS5 igen med Studentkortet, det är ju trotsallt inte så jättedyrt eftersom vi får 80% rabatt :bire

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...