Gå till innehåll

The Rise Of Jackie Jan (5:43)


fossen

Recommended Posts

Jag går i ettan på medieprogramet i karlstad. Filmen gjorde vi på medieproduktionen och det var inriktat på att berätta en dramatisk berättelse.

 

The Rise(Rice) Of Jackie Jan är en film om den mycket unga och fruktansvärt nördiga Jackie som utsätts för konstant mobbning av den brutala Benknäckar Bengan. En dag blir Jackie nerslagen av Bengan och han inser att en drastisk ändring i hans nördiga liv är nödvändig (nördvändig). Följ Jackie genom en värld full av Mobbare, Montage och Karate.

 

 

 

Konstruktiv kritik uppskattas!

Länk till kommentar
Share on other sites

har inte så mycket o säga men något jag tänkte på (förutom att Benknäckar Bengan var grymmt töntig!) var ljudet. Försök att hålla en jämnare nivå på ljudeffekter och musik, jag täänker specielt där runt 3 minuter o framåt.

Vad händer vid 3:55??? musiken blir typ jätte hög i nån sekund, fick nog nästan tinituss :p

 

ps. det fanns oxå några klipp ni hade bristande vitbalans

 

/Albin

Länk till kommentar
Share on other sites

har inte så mycket o säga men något jag tänkte på (förutom att Benknäckar Bengan var grymmt töntig!) var ljudet. Försök att hålla en jämnare nivå på ljudeffekter och musik, jag täänker specielt där runt 3 minuter o framåt.

Vad händer vid 3:55??? musiken blir typ jätte hög i nån sekund, fick nog nästan tinituss :p

 

ps. det fanns oxå några klipp ni hade bristande vitbalans

 

/Albin

 

Haha jo bengans skådespel var kanske inte så hårt som vi hade velat :P

Yes ljudet, jag ska inte bortförklara mig men vi klippte det i avid liquid och det var första gången i det och jag råkade fucka upp ljudet där vid 3:55 och sen så glömde jag ändra det, klantigt i know :/

 

Vitbalans har vi tyvär inte lärt att oss att få ställa än men det ska jag ta tag i :)

 

Tack för kritiken, det uppskattas.

 

Någon mer?

 

/Wille

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...