CraigHack Postad 26 oktober 2009 Postad 26 oktober 2009 Som rubriken säger, går det att göra på ett snyggt sätt? tycker det blir som konstigt hur jag än gör.. bästa sättet jag hittat hittills är att visa ett par bilder åt gången för att sedan gå över till några videoklipp.. vad tror ni? 0 Citera
theseb Postad 6 november 2009 Postad 6 november 2009 Kanske blir lite luddigt förklarat det här men: Om du frilägger vissa objekt i bilden, tex en person, och några småsaker i förgrunden/bakgrunden, och sedan zoomar i bilden, samtidigt som du förflyttar dessa objekt i sidled så blir det en schysst "levande" känsla fast det är en stillbild. Om du tänker på introt till High Chapparall (Philip och Fredrik programmet) som gick för en stund sedan på TV så förstår du kanske hur jag menar. Ganska tidskrävande att fixa bilderna i bildbehandlingsprogram men jag anser då i varje fall att det får bilderna att smälta samman med videon på ett mycket snyggare sätt. Och är helt klart värt det i slutändan. Bara en tanke. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.