Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har gjort en film som heter Mörkret. Det är en drama-thriller och min första film. Min kompositör är snart klar med musiken så när det börjar bli dags att göra DVD-kopior vill jag ha ett "riktigt" omslag som är både snyggt och gjort på ett professionellt sätt. Eftersom min film hade 0 kr i budget och är min första film kan jag tyvärr inte erbjuda några pengar för detta. Men jag hoppas och tror att filmen kommer hamna på filmfestivaler och då kan DU vara den som gjort det imponerande omslaget. Du får självklart sätta in ditt namn på omslaget i en hörna.

Jag tar filmskapande på stort allvar och jag lovar er att detta inte är en film med lightsaber-effekter med dåligt agerande. För mig är denna filmen seriös och anledningen till att jag vill ha ett omslag är inte för att det skulle vara en häftig grej, utan för att jag tar alla aspekter i filmskapandet på allvar. Som sagt, detta är min första film och jag vill gärna göra det bästa ut av det.

Så, någon som är intresserad? Skriv till mig på movi_maker@hotmail.com, så skickar jag över bilder och text.

MVH

Jesper J.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...