Daniel Hållquist Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Godafton, Kan någon hjälpa mig att hitta manuset till den svenska filmen Tic Tac? Daniel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Hållquist Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Ingen som kan hjälpa mig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nizze Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Svenska manus existerar inte på internett så du får hoppas att någon har orginalett 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Hållquist Posted November 26, 2004 Author Share Posted November 26, 2004 Okej. Tack ändå. Är det någon som vet vilka svenska manus (förutom Fucking Åmål) som finns i bokform? Jag samlar på manus, kan man säga, studerar struktur, dialog, ja, allt möjligt. Tack på förhand /Daniel 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts