Pehrbau Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 Finns det någon som har provat om Adobe Encore DVD version 2.0 fungerar under Windows 7? 0 Citera
Max_H Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 Har inte testat, men det var (i vissa fall) problem med Encore 2.0 redan i Vista så det kan troligen vara problem i 7:an (M$ sjorde stora ändringar i CD/DVD brännar funktionen i Vista). Och jag vet att det kan vara problem med Encore CS4 i Windows 7 också pga att en drivrutin som Encore installerar för själva "bränningsfunktionen" krockar med en befintlig drivrutin i Windows 7. En fix för Encore CS4 finns här: http://kb.roxio.com/search.aspx?URL=/content/kb/General%20Information/000070GN&PARAMS (Anledningen att länken går till Sonic är att det är en licensierad Sonic-mjukvara som sköter själva DVD-bränningen i Encore). //Max 0 Citera
Pehrbau Postad 11 september 2009 Författare Postad 11 september 2009 Tack Max, det innebär att jag nog tvingas uppgradera till Premiere CS4. Jag hoppas att AE CS4 funkar under Windows 7. Edius 5 är testat och funkar bra. 0 Citera
Max_H Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 PPro och AE ska, så vitt jag vet, inte vara ngt problem. Adobe publicerar ett officiellt dokument när 7:an släpps den 22:a eller vad det nu är. //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.