Marlon_Jonsson Postad 2 augusti 2009 Postad 2 augusti 2009 Hej, Jag undrar hur Spike Jonze har gjort "lipsync" i denna musikvideon Är det så simpelt som att videon spelas upp baklänges och att artisterna lärt sig texten baklänges? För det ser väldigt bra ut i så fall. Jag undrar också hur dem har gjort detta i Kanye Wests musikvideo "All falls down" http://www.youtube.com/watch?v=xPWqsIClPqU&feature=channel Ex. tid: 1,47 - POV mot en spegel, händerna rör sig lika men kameran syns inte. Kan själv komma på 2 sätt dem kan ha gjort men antagligen är det bra det mindre kostsamma alternativet - Väldigt fina ihopsatta klipp. eller? MVH Marlon 0 Citera
DigitalDirt Postad 17 augusti 2009 Postad 17 augusti 2009 yeee dem har väl spelat in videon baklänges och rewindat låten.... så rapparna måste ha läst sig härma låten baklänges... 0 Citera
zamme123 Postad 19 augusti 2009 Postad 19 augusti 2009 Jag tyckte inte att jag såg något läpp-synk, bara på något enstaka ord här och där. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.