onlyme Postad 22 juli 2009 Postad 22 juli 2009 Hej. Har precis kommit igång att skriva manus, är så novis man kan bli, men har haft mycket hjälp av detta forum. Är färdig med grovmanuset, nu återstår det jobbiga, att hitta alla fel man gjort. Otroligt svårt att se sina egna fel. : ) Jag har skrivit ett manus som, det mesta är självupplevt, men som jag förvrängt. Handlar om två självdestruktiva killar som, har en massa drömmar, som krossas av allhanda olika orsaker. Min fråga. Om jag lägger upp en scen här, vill någon ge konstruktiv kritik? Och tala om ifall scenen är logisk och genomförbar. Har ingen bekant som har sett ett manus på vykort ens. 0 Citera
bondlurken Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Grattis till att ha kommit igång med skrivandet, om du lägger ut nånting här kommer du helt säkert att få kritik av alla möjliga slag, men that`s life, men det vet du inte förrän du lägger ut det. Lycka till. 0 Citera
onlyme Postad 24 juli 2009 Författare Postad 24 juli 2009 Tackar, har suttit i sju dygn nu, hade storyn färdig på tjugo sidor som jag gjorde för ett par år sedan, har bara inte haft den tiden som jag nu fick. Blev så tagen av hur kul det är så jag ändrade slutet lite, och började med en tvåa. Lol. Lycka till själv 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.