MrsCaroline Postad 23 juni 2009 Postad 23 juni 2009 Har fått en videokamera, en JVC Everio GZ-MS100 som enbart ska användas för att filma familjen och i först hand min lilla dotter. Nu är det så att CDn som följde med har gått sönder och jag undrar hur man går tillväga för att föra över det jag filmat? Finns det någon alternativ mjukvara? Om inte, var får jag tag i en ny? Någon som vet eller har några tips? Tack på förhand! 0 Citera
Pehrbau Postad 23 juni 2009 Postad 23 juni 2009 Försök först med återförsäljaren och tag med den trasiga CDn. Sedan kan du kontakta JVC support. Som exempel kan jag berätta att jag för flera år sedan råkade spräcka en Adobe program-CD. Efter kontakt med Adobe i UK fick jag mot att skicka en bild av den spräckta skivan en ny på posten på ett par dagar och utan ens portokostnad. Ibland fungerar det fint. 0 Citera
megawatti Postad 24 juni 2009 Postad 24 juni 2009 Nja, har du hörtalas om den senaste trenden, kallas cyberspace typ, massa data som skickas runt :) nä nu ska vi inte vara sånna. http://www.Jvc.se leta dig fram till kategorin typ suport och download eller liknande, kom ihåg vad kameran heter också. Mvh Simon 0 Citera
Robins Production Postad 24 juni 2009 Postad 24 juni 2009 har du köpt den helt ny från nån affär, ska du ju i så fall självklart gå tillbaka med den och kvitton, och få en ny skiva. Skulle jag göra i alla fall. Alltid garanti på sånt. (jaha, läste lite mer noggrant och du haft sönder den? då är nog inte gå tillbaka ett alternativ =p 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.