X-Cross Postad 2 juni 2009 Postad 2 juni 2009 Hej! I skolan håller vi på med ett film project som jag blev tvungen att redigera. Efter att ha spelat in filmen så skickade min kompis med mig videokameran. Först så fick jag en firewire sladd som jag inte hade något uttag för men idag så fick jag istället en USB sladd. Problemet är att min dator inte hittar kameran. Har tittat i både 'den här datorn' och testat direkt impotera från kamera till sony vegas. Inget av dessa sätt hittar kameran och jag är rädd att man kanske måste ha installations CD. Men jag måste redigera det fort tills imorgon så i sånna fall kan inte jag inte skaffa fram någon DC. Någon som har någon annan lösning? Kamera: Sony Handycam DCR-HC37 Skulle vara as tacksam om någon kunde hjälpa mig :). 0 Citera
X-Cross Postad 2 juni 2009 Författare Postad 2 juni 2009 Fan... Fick precis redan på att firewire endast fungerar för att impotera videos från den kameran. Fast de e lungt nu, min låtsas bror har firewire uttag på sin dator. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.