Raw Postad 21 maj 2009 Postad 21 maj 2009 Tjenare Ska på Bruce Springsteen nu på fredag om två veckor. Någon som ska med?:D Har aldrig vart på nån konsert förut så de ska bli skitskoj!:D Men är det någon som vet hur det fungerar?..liksom plattser å så?:) Liksom fint å komma dit å bara: - Ursäkta mig, jag letar efter min plats:)..jag har plats 189 av 30 000, gör det nått om jag går och letar ett tag (Frågetecken?) XD Så kan man liksom inte hålla på för då lär man få problem:D Finns det nån karta över stadion eller nått?:) //Patrik 0 Citera
yooonis Postad 22 maj 2009 Postad 22 maj 2009 Inte så jobbigt. Står inte numret på din biljett och typ vilken sektion det ska vara på? Du har sittplats va? Oroa dig inte det ordnar sig - har varit själv på Brucan förra året var tråkigt i.o.m att jag är kort och hade ståplats kunde knappt se något. Men du borde ha kul! Ha de! 0 Citera
Raw Postad 22 maj 2009 Författare Postad 22 maj 2009 ok, tack voonis;) Men som sakt har jag sittplats och dom borde ha ordnat upp det där ganska bra vart man ska sitta:) Synd att du inte såg något för annars skulle jag kunna tro att gå på Bruce Springsteen är jäkligt häftigt:D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.