Gå till innehåll

Vem fan är Leif Reffelgård?


Ashlor

Recommended Posts

Tjena! Detta är då mitt andra manus, så jag är fortfarande nybörjare! Jag ska filma detta manus nästa helg och är väldigt intresserad av att höra vad ni tycker om manuset.

 

Handlingen:Gustav försöker njuta av det vackra vädret när han är ute och går på en promenad. Men påvägen möter Gustav människor som råkat ut för olyckor tack vare en viss Leif Reffelgård. Gustav bestämmer sig för att finna denna Leif Reffelgård och fråga vad i helvete han håller på med!

 

I grund och botten är det en komedi men allvaret är icke långt borta!

 

Tack på förhand!

Vem fan är Leif Reffelgård.pdf

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena! Detta är då mitt andra manus, så jag är fortfarande nybörjare! Jag ska filma detta manus nästa helg och är väldigt intresserad av att höra vad ni tycker om manuset.

 

Handlingen:Gustav försöker njuta av det vackra vädret när han är ute och går på en promenad. Men påvägen möter Gustav människor som råkat ut för olyckor tack vare en viss Leif Reffelgård. Gustav bestämmer sig för att finna denna Leif Reffelgård och fråga vad i helvete han håller på med!

 

I grund och botten är det en komedi men allvaret är icke långt borta!

 

Tack på förhand!

 

 

 

Förstod inte riktigt.. Lite felformaterat tror jag, annars var det roligt :) Svordomar gör JÄVLIGT mycket ibland ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att du tyckte det var roligt!:) vad var det du inte förstod?(bra för mig att veta eftersom jag inte riktigt är så erfaren av manus!) :)

 

Förstod inte riktigt slutet. Jag förstod att det var någon flashback eller något som gjorde att historien knöts samman men antagligen var det lite felskrivet eller något.. men som sagt annars bra :)

 

Läs och kommentera gärna :) :

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=24329

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...