Kimster Postad 9 maj 2009 Postad 9 maj 2009 Har surrat omkring på nätet ett tag nu och läst inlägg om folks försök med Windows 7 Beta och olika redigeringsprogram. Främst Avid MC och Premiere CS4. Läser att Avid har några fler bekymmer så här inledningsvis (no shit) men det finns de som fått igång det utan större problem, och CS4 funkar tydligen lite bättre, tom. riktigt bra om jag får tolka inläggen på forumen. Har inte hunnit testa själv än, men Det verkar kunna bli ett väldans fint Windows iaf. Jag kör RC1 nu på en test-burk, och det funkar väldigt väl. Någon här som har några erfarenheter med 7:an ? 0 Citera
Pehrbau Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Kör nu XP och avser gå direkt på Windows 7 när den stöder allt jag behöver och är stabil. Vad jag hört låter lovande. Gissar att det tar något år. Jag kör för övrigt Edius 5, AE7 och Audition. 0 Citera
megawatti Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Håller med dig Pehrbau, ska bli skönt att äntligen kunna updatera till något nytt! För vista är ju inte att prata om :) Någon som har koll hur de står sig i 3d-program också? Så som Zbrush, maya, max eller liknande. Du kanske stötte på de när du sökte? vore lite intresant att få veta. // Simon 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.