MovieMaker Postad 9 maj 2009 Postad 9 maj 2009 Tja! Om typ 3 månader o 3 veckor är det dags för en resa till Australien. Det börjar bli dags att fundera över saker att införskaffa. Jag har funderingar på att eventuellet köpa en mindre videokamera (om jag hittar någon som passar för ändamålet) för att enkelt kunna dokumentera samt lägga upp lite på youtube för att göra vänner o bekanta här hemma avundsjuka. ^^ Med andra ord, kvalitet är inte det huvudsakliga jag är ute efter. Jag är ute efter en relativt liten kamera med god batteritid och med exempelvis minnekort som lagringsmedium. DV-band kommer inte att fungera att hålla på med under resans gång. Dock så har jag aldrig hållit på med något annat än DV-band men jag har suttit och läst på så gott jag kunnat. Så, råkar det vara någon som har något förslag på en bra kamera för en lång resa? Jag ska fortsätta sitta här och googla o leta men inte skadar det att slänga in ett inlägg här inte. Tack på förhand och är det något som jag kan ha missat i mitt inlägg eller något jag bör tänka på (med tanke på att jag inte pysslat med annat än DV tidigare) så är de bara hojta till.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.