Raw Postad 5 april 2009 Postad 5 april 2009 Tjenare;) Jag är ett stort fan av denna filmserie. Fyran hade nyss premiäsr och den verkar sjukt braa! Men om man kollar på trailern så har dom en skitbra låt med. Vad heter den? [Låten börjar vid: 58 sekunder] http://www.youtube.com/watch?v=bsdn26exok0&fmt=18 //Raw;) 0 Citera
vanto Postad 5 april 2009 Postad 5 april 2009 låten heter: Soulja Boy - Superman nått sånt! :) 0 Citera
Raw Postad 7 april 2009 Författare Postad 7 april 2009 Soulja Boy - Crank That Så hetta den;) 0 Citera
simpleviolet Postad 22 april 2009 Postad 22 april 2009 Denna Filmen är så grymt bra. Bland de bästa jag har sett och klart i topp bland alla de fast and furious filmerna. Jag laddade ner den, och dem som väntar på bättre kvalle, ni är bara dumma. Denna funkar perfekt med båda ljud och bild och jag kräver ganska mycket när det gäller film eftersom jag älskar att se på det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.