soundfreak Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Jepp. kolla in min nya låt "A touch of Joy" http://www.soundclick.com/soundfreak 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calculating_Infinity Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 sjysst! :) Skulle nog passa rätt bra till film tror jag. Vad för Vstpluggar har du använt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larni_weskel Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Hmm, jag får bara error på den länken, kanske bara nått temporärt fel... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larni_weskel Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Bra trumljud. Är det loopar eller? Drumkit from hell? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz1985 Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Nice, kan inte ge någon direkt konstruktiv kritik utan jag tycker att det låter bra helt enkelt. Stycket som börjar 0:17 får mig att tänka på natten i Stockholm, speedade scener med bilar och människor som går in i varandra. peace 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts