stafyb Postad 27 februari 2009 Postad 27 februari 2009 Hej gott folk! Titta gärna in här och lyssna på några musiksnuttar som jag knåpat ihop: http://www.myspace.com/staffeb Jag skulle gärna få min musik hörd och det skulle sitta fint med synpunkter från er! Vad tror ni, någon av låtarna kanske t.o.m. skulle passa i någon produktion från er...? Ha d! 0 Citera
kvällensdebatt Postad 27 februari 2009 Postad 27 februari 2009 kanon! all musik är jätte bra till en amatör filmare:) Jag tar mer än jätte järna din musik, och använder den om den passar just någon scen någon gång:) packa ner dom låtar du känner mest för och skicka dem till mig om du vill? mail: pinktown@hotmail.com Så nämner jag ditt namn i eftertexterna.:) 0 Citera
stafyb Postad 17 mars 2009 Författare Postad 17 mars 2009 Javisst hör du det, Ufosxm! Tänk att man kan röja sig så lätt. Men det är ju så svårt att motstå de färdigtunade syntharna i Reason... /A sucker for R 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.