lyrd Postad 30 januari 2009 Postad 30 januari 2009 Jag gjorde en miss och har nu en Sennheiser K6/ME64 här helt nya i kartong levererade igår. Till har jag även en rycote päls och ett puffskydd. Även en rycote kameraupphängning som är stötdämpad. Denna går dessutom att skruva på boom eller stativ med 2 olika gängstorlekar. Jag bifogar en bild på hela härligheten. Jag har enbart öppnat kartongerna för att kunna ta denna bilden. Nu ligger dom nerpackade igen. Jag använde just prisjakt för att få fram aktuellt bästa pris på allt och summan kom till 7187:- Jag säljer allt detta nytt och helt oanvänt för 4700:- Allt för en miss :-( skicka pm om du är interesserad eller vid bråska så ring 0736 397299 / Rickard 0 Citera
Octavianus Postad 30 januari 2009 Postad 30 januari 2009 Jag gjorde en miss och har nu en Sennheiser K6/ME64 här helt nya i kartong levererade igår. Till har jag även en rycote päls och ett puffskydd. Även en rycote kameraupphängning som är stötdämpad. Denna går dessutom att skruva på boom eller stativ med 2 olika gängstorlekar. Jag bifogar en bild på hela härligheten. Jag har enbart öppnat kartongerna för att kunna ta denna bilden. Nu ligger dom nerpackade igen. Jag använde just prisjakt för att få fram aktuellt bästa pris på allt och summan kom till 7187:- Jag säljer allt detta nytt och helt oanvänt för 4700:- Allt för en miss :-( skicka pm om du är interesserad eller vid bråska så ring 0736 397299 / Rickard Vad vill du ha för bara gummiupphägningen? 0 Citera
lyrd Postad 30 januari 2009 Författare Postad 30 januari 2009 Vad vill du ha för bara gummiupphägningen? Jag är inte helt säker på att jag vill sälja den separat för jag vill bli av med allt och jag misstänker att paketet är mer lockande så här. Men skulle jag ändra mig så hojtar jag. 0 Citera
lyrd Postad 18 februari 2009 Författare Postad 18 februari 2009 Nu är bara själva K6an kvar. den är er för 2100:- 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.