Jens Hassel Postad 28 januari 2009 Postad 28 januari 2009 Hej. Finns det någon här som handlat på Filmtools? Skickar de ens till Sverige och ungefär hur dyr är frakten? 0 Citera
hampusforev Postad 29 januari 2009 Postad 29 januari 2009 Hej, de har otroligt bra grejer och bra service. De skickar till Sverige, och frakten är HELT orimligt dyr. Synd det, jag har inte hittat någon bättre och billigare Svartvit Viewing Glass (trevligt litet verktyg för att se hur ljussättningen ser ut på svartvit film). Viewing Glasset kostar 300 kr, men med frakt till Sverige blir det 2500 kr!? Fattar inte hur det går ihop 0 Citera
Jens Hassel Postad 29 januari 2009 Författare Postad 29 januari 2009 Okej... Tack så mycket. Antagligen blir frakten så dyr eftersom de av någon anledning skickar med UPS. Jag skulle vilja att man kunde välja att instället skicka med något annart, billigare, fraktföretag som då i gengäld istället tar längre tid på sig. Själv lyckas jag för övrigt inte ta kontakt med dem... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.