fossen Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 Hej! Mitt i RudsNaturen är ett NO projekt jag gjorde förra terminen som skulle handla om ekosystemet. Det tog omkring 3 timmar att spela in allt. Vi filmade med en jvc gz mg130 med inbyggd mick. När jag redigerade den så hade jag aldrig använt premiere förut. När Louise hoppar och det exploderar är det självklart en green-screen, hade aldrig gjort det förut heller. Såhär på efterhand så är det ju några grejer man skulle vilja ändra: 1. När Louise örfilar killen så borde hon ha frågat honom någon fråga om ekosystemet som han skulle svara fel och då skulle hon dra till honom. Skulle varit mer logiskt. 2. Mindre användning av effekter. 3. Gjort introt kortare. Se och lär /F 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 HAHA klockren jag har ju NK A prov på onsdag, nu kan jag ju allt jÖ!!! kritik: du har ju redan listat allt jag oxå tänkte på, något jag skulle vilja lägga till är att bilden var lite väl skagig. Ett stativ eller någon stedy arm skulle göra susen. Annars var det väl helt ok. Det kan alltid bli bättre men man kan heller aldrig börja på topp :p Abbe 0 Citera
fossen Postad 19 januari 2009 Författare Postad 19 januari 2009 Haha, tack! Kan hålla med dig om skakigheten var lite väl extrem ibland. Tyvär så har jag inte råd att köpa någon steady-cam just nu. Sant, bara att fortsätta. Och lycka till med provet! /F 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.