RasBat Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 i en tidigare version av Premier Pro fanns en bra funktion som hete "Screen Key" (hade man ett klipp/bild mot svart bakgrund kunde man välja den här funktionen så försvinner allt svart) men den funktionen finns inte på CS4, vet någon om den går under annan benämning eller om motsvarande effekt finns att få på annat sätt. 0 Citera
Max_H Postad 19 januari 2009 Postad 19 januari 2009 Ligger nu i Effects-panelen och Transparency > Blendmodes (alla "vanliga" blendmodes från Photoshop och After Effects finns där). /Max 0 Citera
RasBat Postad 20 februari 2009 Författare Postad 20 februari 2009 jag hittar det inte i min version. och jag har ett par extra plugins också. är det extra plugins? eller finns det i standard versionen? 0 Citera
Max_H Postad 21 februari 2009 Postad 21 februari 2009 Här alltså (obs ett klipp måste vara markerat). //Max 0 Citera
RasBat Postad 23 februari 2009 Författare Postad 23 februari 2009 tack för hjälpen! nu funkar det jätte bra! 0 Citera
RasBat Postad 24 april 2009 Författare Postad 24 april 2009 Hej! jag har stött på en annat problem. hur skapar man så att säga embeded OMF export? blev tvungen att länka alla 260 filer efter att jag fått ut det ifrån cs4. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.