Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Tidigare idag provade jag på den senaste versionen av Windows Live Messenger, jag laddade ner en fil som innehöll nya Windows Live Mail, tillsammans med Live Messenger. Sen installerade jag det. Efter att jag testat ett tag kom jag fram till att det var inget för mig, det var liksom för mycket... Näst senaste versionen är mkt bättre enligt mig. Så jag bestämde mig för att gå tillbaka till det gamla. Men jag vet inte hur.

När jag skulle installera det msn som jag vill ha stod det "Det finns en nyare version installerad på datorn, avinstallera den innan du kan installera denna", eller nåt sånt. Problemet är att jag inte kan avistallera det nya, det finns ingen avinstalleringsfil, jag gick även in i kontrollpanelen -> Avinstallera ett program, men den fanns inte med där. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra?

Tacksam för hjälp.. =)

Mvh, Jesper

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...