KCP Postad 5 december 2008 Postad 5 december 2008 Hej, Har en Panasonic BlueRay spelare (DMP-BD-30) som ju har en SD kortplats för att även kunna spela upp AVCHD videoclip. Då jag nu inte använder en panasonic kamera letar jag nu efter något litet program som skapar den nödvändiga filstrukturen utifrån själva filmfilen (.m2ts) Motsvarade tsMuxer för skiva. Tacksam för tips. /TS 0 Citera
Ricard Postad 27 januari 2009 Postad 27 januari 2009 Hej, Har en Panasonic BlueRay spelare (DMP-BD-30) som ju har en SD kortplats för att även kunna spela upp AVCHD videoclip. Då jag nu inte använder en panasonic kamera letar jag nu efter något litet program som skapar den nödvändiga filstrukturen utifrån själva filmfilen (.m2ts) Motsvarade tsMuxer för skiva. Tacksam för tips. /TS Hej på dig! Fick du ngt svar? Vore intressant att veta. Nu kör jag Mac men det går ju att köra den i Windows-mode så ... 0 Citera
beta75 Postad 27 januari 2009 Postad 27 januari 2009 På macen kan du använda Toast 10 och bränna "Blue ray" fast på vanliga DVDskivor. Kolla upp det. /KN 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.