Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag har sedan i måndags fått detta meddelande när jag har försökt starta min bärbara PC med Windows Vista.

(Bild 1 och 2)

Jag klickar på "Next" och kommer till det andra fönstret, som kan ta olika tid att komma ifrån.

(Bild 3)

Kommer sedan till det tredje och sista fönstret och klickar på "Finish".

Nu startar datorn om sig och kommer åter igen till det första fönstret.

Satt hela måndagen och tisdagen och klickade på "next" och "finish", någon som vet vad problemet är och hur man ska fixa detta eller måste man åter igen lämna in datorhelvetet till Elgiganten!?

/Jesper

Postad
Hej!

Jag har sedan i måndags fått detta meddelande när jag har försökt starta min bärbara PC med Windows Vista.

(Bild 1 och 2)

Jag klickar på "Next" och kommer till det andra fönstret, som kan ta olika tid att komma ifrån.

(Bild 3)

Kommer sedan till det tredje och sista fönstret och klickar på "Finish".

Nu startar datorn om sig och kommer åter igen till det första fönstret.

Satt hela måndagen och tisdagen och klickade på "next" och "finish", någon som vet vad problemet är och hur man ska fixa detta eller måste man åter igen lämna in datorhelvetet till Elgiganten!?

/Jesper

Hi!

Länge leve "DOS"

Att laga datorer via telefon etc.. etc.. är svårt, men en sak jag lärt mig är att först se om maskivaran är kompatibel mot programvaran.

Många gånger när nya program (i detta fall vista) kommer ut så är de mer krävande på maskinvaran och då kan programmet få fnatt.

Kika på vad du har i maskinvara och sedan se om du uppfyller kraven som ställs?

One thing @ the time.

\\

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...