Gustaf Lindborg Postad 27 oktober 2008 Postad 27 oktober 2008 Skulle någon av er vara intresserade av att starta upp en så kallad "webbtidning" om svensk film från och med nyår? 0 Citera
henrikp Postad 28 oktober 2008 Postad 28 oktober 2008 Låter klart intressant! Hur så, har du en plan? Har du koll på tänkbara annonsörer eller annan finansiering? 0 Citera
Gustaf Lindborg Postad 29 oktober 2008 Författare Postad 29 oktober 2008 Nej, inte ännu. Måste ha folk först. Kan du berätta om dig själv och dina egenskaper? 0 Citera
henrikp Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Utbildad journalist, har jobbat inom radio och TV, frilansat som nöjesjournalist senaste fem åren och skrivit om musik, film (nåja, lite i alla fall) och kultur. Driver nu eget företag inom medie- och filmproduktion. 0 Citera
Gustaf Lindborg Postad 29 oktober 2008 Författare Postad 29 oktober 2008 Är du seriöst intresserad? 0 Citera
henrikp Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Är du seriöst intresserad? Japp, om du kan övertyga mig om att projektet är seriöst. Vanligtvis brukar man t.ex. ha en plan för finansiering innan man raggar medverkande. ;) Om det inte är tänkt som ett ideellt projekt, då... 0 Citera
Gustaf Lindborg Postad 31 oktober 2008 Författare Postad 31 oktober 2008 Japp, om du kan övertyga mig om att projektet är seriöst. Vanligtvis brukar man t.ex. ha en plan för finansiering innan man raggar medverkande. ;) Om det inte är tänkt som ett ideellt projekt, då... Jag har absolut ingen erfarenhet alls av ekonomiskt arbete. Det kan bli din uppgift..? 0 Citera
henrikp Postad 31 oktober 2008 Postad 31 oktober 2008 Jag har absolut ingen erfarenhet alls av ekonomiskt arbete. Det kan bli din uppgift..? Men vad är din plan? Är det till att börja med ett vinstdrivande projekt? 0 Citera
Gustaf Lindborg Postad 2 november 2008 Författare Postad 2 november 2008 Det var inte min tanke från start. Men kan man få pengar för att göra det roligaste man vet, så säger inte jag nej tack till det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.