megawatti Postad 4 september 2008 Postad 4 september 2008 Tjenare, jo ni vet att man kan rendera ut tex Zdeeph sedan lägga på blur på det för att skapa DOF. Nu är de så att jag har en mark i ett videoklipp, och i de så faller de ner, säg stenar. Och när de träffar marken så kommer marken reagera, se bild under: http://sep04.imghost.us/Wrzm.jpg Kan rendera på alla möjliga olika sätt, tex att destå högre de blir destå svartare osv, kan jag använda denna information i After Effects så jag slipper göra texturer av marken, eftersom de är i ett film klipp? Förstår ni vad jag menar? Tacksam för svar! Simon! 0 Citera
Max_H Postad 4 september 2008 Postad 4 september 2008 Tänker nog dumt, nu när det är sent... Men jag fattar inte riktigt vad du vill göra. /Max 0 Citera
megawatti Postad 5 september 2008 Författare Postad 5 september 2008 lyckades på egen hand :), kan visa sedan. Tackar iaf.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.