Antown Postad 11 augusti 2008 Postad 11 augusti 2008 Hej, är det någon som vet var det går att få tag på en sådan (i sverige helst) har suttit och letat i över en timme nu men hittar ingen affär som säljer en. Har en fisheye lins med 37 mm filtergänga jag vill använda med min HV20. Tacksam för svar, och jag ber om ursäkt ifall det här är fel forumkategori. 0 Citera
StenR Postad 11 augusti 2008 Postad 11 augusti 2008 Hej, är det någon som vet var det går att få tag på en sådan (i sverige helst) har suttit och letat i över en timme nu men hittar ingen affär som säljer en. Har en fisheye lins med 37 mm filtergänga jag vill använda med min HV20. Tacksam för svar, och jag ber om ursäkt ifall det här är fel forumkategori. Hittar inget i Sverige, men härifrån har jag handlat utan problem: http://www.goshotcamera.com/product/FRD0014337/Bower_StepDown_Adapter_Ring_43mm_Lens_to_37mm_Filter_Size_4337_mm.html 0 Citera
Antown Postad 11 augusti 2008 Författare Postad 11 augusti 2008 Tack så mycket! vart ligger affären? USA? Finns det inte risk att det blir dyra tullavgifter och sånt då? Har ingen koll på det där, men fick betala 500 kronor extra en gång då jag beställde från usa. 0 Citera
StenR Postad 12 augusti 2008 Postad 12 augusti 2008 Tack så mycket! vart ligger affären? USA? Finns det inte risk att det blir dyra tullavgifter och sånt då? Har ingen koll på det där, men fick betala 500 kronor extra en gång då jag beställde från usa. Ja det är i USA. För en lliten stepring som kostar mindre än 10 dollar och kommer i kuvert är det nog ingen risk, jag slapp i alla fall... 0 Citera
Johankan Postad 22 augusti 2008 Postad 22 augusti 2008 Antown. Jag misstänker att du inte kommer att gilla resultatet. Om du skruvar ner den på det viset med HV20 så tror jag du kommer du att se kanterna på objetivet i hörnen på skärmen, men i o f s, testa vettja. Johan 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.