Gå till innehåll

DVD menyer i Premiere Elements 2

Recommended Posts

Postad

När jag ska skapa en meny till min DVD i Premiere 2, ska jag välja ett Template. Men det finns inga templates att välja mellan o jag kan inte skapa ett eget... Var hittar jag lite nedladdnings bara Teman till DVD Menyer? (Premiere Elements 2)

Tack!

/Seamonster

Postad

Jag hade också problem med det förut när jag använde ettan. Men, mitt problem var, om jag ska vara helt ärlig att programet var korrupterad. Det problemet hade jag inte med trean när jag köpte den.

Men, hur som helst, så har jag hittat en sida där man beskriver lite hur man hittar tillbaka till DVD-templates. Om du är high på engelska så kanske du orkar gå igenom det. Det är inte så krångligt.

Annars tror jag att man får var uppmärksam när man instalerar programet så att man instalerar temlates med.

Lycka till

Neo

link: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=329802&sliceId=2

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...